Site icon NewsIT
17:55 Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

“Καθάριζαν” με άλλο τρόπο τα σπίτια

Με το πρόσχημα της πώλησης ειδών καθαρισμού οι δύο γυναίκες “άνοιγαν” σπίτια στο Χαλάνδρι.

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ

Στα χέρια της αστυνομίας έπεσαν δύο Ελληνίδες που είχαν διαπράξει 6 διαρρήξεις σε σπίτια του Χαλανδρίου.

Οι δύο γυναίκες 49 και 54 χρόνων συνελήφθησαν από άνδρες της ΔΙΑΣ κι ενώ νωρίτερα είχαν επιχειρήσει να μπουν σε σπίτι.

Όπως προέκυψε από έρευνα οι δυο γυναίκες με το πρόσχημα πώλησης ειδών καθαρισμού για το σπίτι προσέγγιζαν, κυρίως πρωινές ώρες, σπίτια και όταν διαπίστωναν οτι έλειπαν οι ένοικοι παραβίαζαν πόρτες ή παράθυρα, έμπαιναν μέσα και άρπαζαν χρήματα και κοσμήματα. Μέχρι στιγμής έχει εξακριβωθεί ότι έχουν διαπράξει 6 διαρρήξεις-κλοπές από σπίτια στην περιοχή του Χαλανδρίου.

Διαβάστε

Ένας νεαρός τσιγγάνος πίσω από διαρρήξεις στο Κιάτο

Σπάρτη: Χειροπέδες σε ανήλικους διαρρήκτες

Είχαν ρημάξει Πικέρμι και Ραφήνα

Λακωνία: Εξαρθρώθηκε σπείρα που είχε “ανοίξει” τουλάχιστον 30 αυτοκίνητα

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version