Site icon NewsIT
11:41 Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Ξανά σε λειτουργία τα δικαστήρια Πειραιά μετά το τηλεφώνημα για βόμβα

Συναγερμός σήμανε στην αστυνομία το πρωί μετά από τηλεφώνημα για βόμβα στο χώρο των δικαστηρίων λίγες ώρες μετά την έκρηξη εκρηκτικού μηχανισμού σε ΚΑΦΑΟ του ΟΤΕ λίγα μέτρα από τα δικαστήρια του Πειραιά

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI

Ο άγνωστος που τηλεφώνησε στην Εφημερίδα των Συντακτών στις 09:05 έδωσε περιθώριο 30 λεπτών.
Αμέσως διατάχθηκε εκκένωση του χώρου για κάθε ενδεχόμενο καθώς λίγες ώρες νωρίτερα άγνωστοι είχαν καταφέρει να πυροδοτήσουν εμπρηστικό-εκρηκτικό μηχανισμό μόλις 30 μέτρα από το κτήριο των δικαστηρίων του Πειραιά.
Το περιθώριο που έδωσε ο άγνωστος παρήλθε χωρίς να σημειωθεί κάποια έκρηξη ωστόσο οι άνδρες του ΤΕΕΜ ερεύνησαν κάθε χώρο.
Μετά τις 11:00 η λειτουργία των δικαστηρίων αποκαταστάθηκε.

Διαβάστε επίσης:
Ποιοι πρόλαβαν την Αντιτρομοκρατική; Περίεργες οι προεκτάσεις της εκτέλεσης στον Κορυδαλλο

“Παρέλαση” της Χρυσής Αυγής στις ανακρίτριες σήμερα

Έκρηξη – μυστήριο σε καφάο του ΟΤΕ στον Πειραιά – Η Αντιτρομοκρατική στις έρευνες

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version