Site icon NewsIT
10:48 Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Πάρτι έκαναν οι κλέφτες τη νύχτα στην Αττική

Από εκκλησίες μέχρι ξυλουργεία “άνοιξαν” τη νύχτα οι διαρρήκτες αρπάζοντας από χρήματα μέχρι... καραμπίνες

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ EUROKINISSI

Το παγκάρι του Ι.Ν. Μεταμόρφωσης στην Κηφισιά έβαλαν τη νύχτα άγνωστοι, ενώ λίγο αργότερα πήρε σειρά ένα ξυλουργείο στον Ασπρόπυργο απ’ όπου άρπαξαν τα εργαλεία και το φορτηγό του ιδιοκτήτη

Τα χρήματα που είχε στο σπίτι και έναν φορητό υπολογιστή άρπαξαν οι δράστες από μια 29χρονη στο Περιστέρι, ενώ στη Μάνδρα οι δράστες άρπαξαν τα κλιματιστικά από την αποθήκη τράπεζας.

Στα Άνω Λιόσια μη βρίσκοντας κάτι άλλο με αξία οι δράστες άρπαξαν από το διαμέρισμα ενός άνδρα μια καραμπίνα και φυσίγγια.

Διαβάστε επίσης:
Έστησαν ενέδρα σε επιχειρηματία στη Γλυφάδα – Τον περίμεναν με όπλο στην πυλωτή

Πυροβόλησε 19χρονο με καραμπίνα
 
Τρόμος για οικογένεια στη Ν. Φώκαια
 
Λησταρχίνα “μπούκαρε” σε καφετέρια και χτύπησε την υπάλληλο
 
Οι ληστές είναι εδώ – Μπαράζ “χτυπημάτων” τη νύχτα
 
Έσβησαν τα “κόκκινα φανάρια”
Ξετρύπωσαν μαϊμούδες και φρουτάκια στο κέντρο της Αθήνας
 

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version