Την ίδια στιγμή που τα στελέχη των ΕΔ -συνεπώς και της ΠΑ- φθάνουν στο σημείο,ακόμη και να κάνουν πορεία στο κέντρο της Αθήνας,μόνο και μόνο για να “ακούσει” η κοινωνία την απόγνωσή τους, “πτέραρχοι” στο ΓΕΑ, ασχολούνται με το πόσο …πολυτελή αυτοκίνητο θα έχουν …τσάμπα από την υπηρεσία!!!
Το OnAlert έχει όλα τα στοιχεία. Διαβάστε εδώ όλη την είδηση.
Απαράδεκτο! Την εποχή του ΔΝΤ, στο ΓΕΑ,μοιράζουν BMW 720!!!
Ακόμη και οι ένστολοι έχουν αγανακτίσει και θα βγουν στους δρόμους. Κάποιοι όμως σκέφτονται άλλα πράγματα όπως για παράδειγμα τι αμάξι θα ζητήσουν από την υπηρεσία να τους...δώσει!
