NewsIT
23:35 Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

Καταβολή ενίσχυσης στους δικαιούχους του προγράμματος του Ενεργειακού Επιθεωρητή

Στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Απριλίου θα ξεκινήσει η καταβολή της ενίσχυσης στους δικαιούχους του προγράμματος «Ενίσχυση δικαιούχων για την απόκτηση της ιδιότητας του Ενεργειακού Επιθεωρητή», όπως ανακοινώθηκε σήμερα από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Η προβλεπόμενη ενίσχυση θα καταβληθεί τμηματικά σε ομάδες δικαιούχων, ακολουθώντας σειρά προτεραιότητας βάσει του αριθμού πρωτοκόλλου υποβολής των δικαιολογητικών τους. Σε περίπτωση που ο ενισχυόμενος απολέσει την ιδιότητα του Ενεργειακού Επιθεωρητή, η καταβληθείσα ενίσχυση θα αναζητηθεί εντόκως
 

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version