Κόσμος

ΗΠΑ: Η υπερβολική κατάποση νερού έστειλε 10χρονο στο νοσοκομείο – Ήπιε 6 μπουκάλια σε μια ώρα

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η περίφημη αρχαιοελληνική ρήση «παν μέτρον άριστον» αποδείχτηκε πέρα ως πέρα αληθινή στην περίπτωση ενός 10χρονου από τις ΗΠΑ, που για ήπιε 6 μπουκάλια νερό μέσα σε μια ώρα και αυτό τον έστειλε στο νοσοκομείο.

Το 10χρονο αγόρι από τη Νότια Καρολίνα των ΗΠΑ παρουσίασε σοβαρά προβλήματα μετά την κατάποση των 6 μπουκαλιών νερού σε μικρό χρονικό διάστημα και χρειάστηκε να νοσηλευτεί όπως ανέφερε το τοπικό τηλεοπτικό δίκτυο WIS-TV.

O 10χρονος Ray Jordan από τις ΗΠΑ ήπιε την υπερβολική ποσότητα νερού, ενώ έπαιζε έξω κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου της 4ης Ιουλίου.

«Έτρεξε έξω με τα ξαδέλφια του και άρχισε να παίζει. Έτρεχαν κάνοντας κύκλους γύρω από το σπίτι, ένα μάτσο αγόρια μαζί, πηδώντας στο τραμπολίνο», δήλωσε η μητέρα του Ray, Stacy Jordan, στο πρακτορείο.

«Ο Ρέι είχε πάει μέσα και είχε πάρει λίγο νερό. Αυτό που δεν είχαμε συνειδητοποιήσει ήταν πόσο πολύ νερό πήρε», είπε, αναφέροντας ότι πήρε 6 μπουκάλια και τα ήπιε μεταξύ 8:30 και 9:30 μ.μ.

Παρουσίασε σοβαρά προβλήματα

Το παιδί άρχισε λίγο μετά το 6ο μπουκάλι να παρουσιάζει σοβαρά προβλήματα.

«Δεν μπορούσε να ελέγξει το κεφάλι του ή τα χέρια του ή οτιδήποτε άλλο. Οι κινητικές του λειτουργίες είχαν χαθεί», δήλωσε ο πατέρας του αγοριού, Jeff Jordan.

Ένας από τους δυο γονείς πρόσθεσε: «Φαινόταν σχεδόν σαν να ήταν υπό την επήρεια ναρκωτικών. Ήταν σαν μεθυσμένος».

Οι γονείς έτρεξαν με τον γιο τους στο νοσοκομείο Παίδων της Νότιας Καρολίνας των ΗΠΑ, Prisma Health.

 

Η εξήγηση για τη «δηλητηρίαση» από το νερό

Αφού έκαναν διάφορες εξετάσεις, οι γιατροί διαπίστωσαν ότι το παιδί είχε προβλήματα από το νερό. Πως γίνεται αυτό; Η μεγάλη κατάποση νερού ρίχνει χαμηλά τα επίπεδα νατρίου στο αίμα. Αυτό προκαλείται όταν οι νεφροί υπερφορτώνονται από την ποσότητα νερού που εισέρχεται στο σώμα.

«Του έδιναν κάτι για να τον βοηθήσουν να ουρήσει όσο το δυνατόν περισσότερο για να φύγουν αυτά τα υγρά, που πίεζαν τον εγκέφαλό του. Γι’ αυτό πονούσε τόσο πολύ το κεφάλι του», δήλωσε η μητέρα του 10χρονου από τις ΗΠΑ στο WIS.

Οι γιατροί χορηγούσαν επί οκτώ ώρες στο παιδί νάτριο και κάλιο για να ρυθμίσουν το αίμα του.

Τότε «απλά ξύπνησε, ζήτησε φαγητό, ήταν σαν: “Πού είμαι; Τι συνέβη;”», τόνισε η μητέρα του Stacy.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Η Γαλλία σε αναβρασμό: Τα Κίτρινα Γιλέκα βγαίνουν ξανά στους δρόμους – Διαδηλώσεις από σήμερα παρουσία 70.000 αστυνομικών
Πορεία σήμερα στην πόλη Τραπ όπου έγινε την περασμένη εβδομάδα τρομοκρατική επίθεση - Καθιστική συγκέντρωση διαμαρτυρίας με κατσαρόλες των «κίτρινων γιλέκων» έξω από τη γαλλική Εθνοσυνέλευση και πάλι σήμερα
REUTERS
Σύγκρουση τρένων στην Ισπανία: Συναγερμός για απάτη με ψεύτικα SMS σε συγγενείς θυμάτων – Αδίστακτοι παίζουν με τον πόνο τους
Με βίντεο που αναρτήθηκε στο X, η αστυνομία τονίζει ότι η ενημέρωση των συγγενών για την ταυτοποίηση των θυμάτων θα γίνεται «πάντα αυτοπροσώπως»
Συγγενείς αγννουμένων στην Ισπανία
Lazarus Group: Οι διαβόητοι χάκερς της Βόρειας Κορέας που ξάφρισαν την Binance μέσα σε λίγα λεπτά – Το προηγούμενο της Bybit
Προετοιμάζονταν τουλάχιστον 36 ώρες πριν από την επίθεση στην Binance για το μεγαλύτερο πλιάτσικο στα cryptos - Τα κοινά χαρακτηριστικά στην προετοιμασία και εκτέλεσης των δύο κυβερνοεπιθέσεων
Κώδικας χάκερ 8