Site icon NewsIT
09:24 Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Ιράν: Ανακοινώνει τη δημιουργία τεσσάρων ομάδων εργασίας μετά τις συνομιλίες στην Ελβετία

Aφιερωμένων ιδίως στο πρόγραμμα πυρηνικής ενέργειας του Ιράν και στις διαδικασίες άρσης των κυρώσεων που έχουν επιβάλλει οι ΗΠΑ

Τεχεράνη

Majid Asgaripour/WANA (West Asia News Agency) via REUTERS

Οι τεχνικές συνομιλίες στην Ελβετία στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων ανάμεσα στο Ιράν και τις ΗΠΑ για το τέλος του πολέμου, ολοκληρώθηκαν το βράδυ της Δευτέρας (22.06.2026).

Αποφασίστηκε ο σχηματισμός ομάδων εργασίας, αφιερωμένων ιδίως στο πρόγραμμα πυρηνικής ενέργειας του Ιράν και στις διαδικασίες άρσης των κυρώσεων που έχουν επιβάλλει οι ΗΠΑ, μετέδωσε σήμερα (23.06.2026) ιρανικό κρατικό μέσο ενημέρωσης.

Μετά τις διαβουλεύσεις που αποτελούσαν συνέχεια των συνομιλιών της Κυριακής (21.06.2026) «αποφασίστηκε να δημιουργηθούν τέσσερις ομάδες εργασίας», αφιερωμένες «στην άρση των κυρώσεων, στο πρόγραμμα πυρηνικής ενέργειας, στην ανοικοδόμηση και την οικονομική ανάπτυξη του Ιράν, και στην επιτήρηση της εφαρμογής όσων συμφωνούνται», είπε στο πρακτορείο ειδήσεων IRNA ο Ιρανός υφυπουργός Εξωτερικών Καζέμ Γαριμπαμπαντί, ειδικευμένος σε νομικές υποθέσεις.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version