NewsIT
08:31 Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

“Ο όγκος που έχω είναι μάλλον κακοήθης”

Για νέα επέμβαση πηγαίνει στην Κούβα ο Ούγκο Τσάβες που για μια ακόμη φορά εξέπληξε με τον τρόπο που αντιμετωπίζει την ασθένειά του

“Ο όγκος που έχω είναι μάλλον κακοήθης”

Μιλώντας με οπαδούς του ο πρόεδρος της Βενεζουέλας είπε πως ο όγκος που ανιχνεύθηκε σε πρόσφατες εξετάσεις του υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να είναι κακοήθης.

“Κανείς δεν μπορεί να πει αυτήν την στιγμή αν είναι κακοήθης όγκος, για το λόγο αυτό πρέπει να αφαιρεθεί”, τόνισε ο Τσάβες “αλλά η πιθανότητα να είναι κακοήθης είναι μεγαλύτερη”, παραδέχτηκε.

“Ας ελπίσουμε ότι δεν θα είναι. Αλλά η πιθανότητα υπάρχει και πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για όλα”, είπε χαρακτηριστικά.

Διαβάστε επίσης:
Σε νέα εγχείρηση θα υποβληθεί ο Τσάβες

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version