Site icon NewsIT
19:41 Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

Ομηρία σε κοσμηματοπωλείο στο Μονπελιέ

Λίγη ώρα μετά το αιματηρό τέλος της ομηρίας σε παντοπωλείο στο Παρίσι, νέα ομηρία σε κοσμηματοπωλείο στο Μονπελιέ.

Πρόκειται για αποτυχημένη ληστεία που εξελίχθηκε σε ομηρία, με τον δράστη να κρατά δύο ανθρώπους υπό την απειλή όπλου.

Η αστυνομία έχει περικυκλώσει την περιοχή, ενώ έχουν εκκενωθεί τα γύρω καταστήματα και έχει κοπεί το ρεύμα προκειμένου να γίνει η επιχείρηση για την απελευθέρωση των ομήρων.


Σύμφωνα με το γαλλικό πρακτορείο, δεν συνδέεται με τις επιθέσεις που έχουν σημειωθεί στο Παρίσι.

“Πρόκειται για ένοπλη ληστεία. Δεν έχει καμία σχέση με όσα συμβαίνουν στο Παρίσι”, είπε ο εισαγγελέας Κριστόφ Μπαρέ.

Πηγή: 20minutes

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version