Κόσμος

Το διαφημιστικό σλόγκαν που άφησε εποχή: Ήταν τα τελευταία λόγια δολοφόνου!

Είναι από τα πιο εμπνευσμένα σλόγκαν στη διαφημιστική ιστορία και από τα πιο διάσημα στον κόσμο.

Το “Just Do It” εμφανίστηκε για πρώτη φορά σε διαφήμιση της Nike το 1988 μετά από πρόταση του Dan Wieden.

Παραδέχτηκε ότι πηγή έμπνευσής του ήταν ένας δολοφόνος. Δανείστηκε ουσιαστικά με μια μικρή παραλλαγή τα τελευταία λόγια του περιβόητου δολοφόνου Gary Gilmore προτού οδηγηθεί στο εκτελεστικό απόσπασμα.

Ο Gary Gilmore είχε καταδικαστεί σε θάνατο το 1977 για ληστεία και δολοφονία δύο αντρών στη Γιούτα το προηγούμενο έτος.

Επέλεξε να οδηγηθεί στο εκτελεστικό απόσπασμα και στιγμές προτού πεθάνει είπε “Let’s do it”.

Μιλώντας σε συνέδριο διαφήμισης στο Κέιπ Τάουν, ο Dan Wieden πρότεινε την ελαφρώς παραλλαγμένη εκδοχή σε κρίσιμη συνάντηση με τα αφεντικά της Nike.

Ήταν η εποχή που η Nike είχε συνεργαστεί με την εταιρεία του Wieden + Kennedy προκειμένου να αντεπιτεθούν στους ανταγωνιστές, καθώς η Reebok είχε μόλις ανακοινώσει μεγαλύτερη κερδοφορία.



Πηγή:
Dailymail

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Κόσμος
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Κόσμος: Περισσότερα άρθρα
Το Ισραήλ θα συνεχίσει τις στρατιωτικές επιχειρήσεις στη Γάζα παρά τη δέσμευση της Χαμάς να απελευθερώσει έναν όμηρο
«Οι τυχόν διαπραγματεύσεις θα διεξαχθούν «υπό τα πυρά (…) μέχρι την επίτευξη όλων των πολεμικών στόχων» του Ισραήλ ανακοινώθηκε από το γραφείο του Μπέντζαμιν Νετανιάχου
Ένα ισραηλινό τανκ κάνει ελιγμούς στη Γάζα