Site icon NewsIT
14:55 Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Βγήκε απο το νοσοκομείο ο Μαντέλα

Οι εξετάσεις που έγιναν δεν έδειξαν κάτι σοβαρό.

Βγήκε απο το νοσοκομείο ο Μαντέλα

Ο πρώην πρόεδρος της Νότιας Αφρικής Νέλσον Μαντέλα βγήκε από το νοσοκομείο στο οποίο νοσηλεύθηκε ύστερα από πόνους στην κοιλιακή χώρα, ανακοίνωσε το γραφείο του νοτιοαφρικανού προέδρου Τζέικομπ Ζούμα.

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, οι εξετάσεις που έγιναν στον 93 χρονο Μαντέλα “δεν έδειξαν κάτι σοβαρό” και για το λόγο αυτό ο πρώην πρόεδρος της Νότιας Αφρικής πήρε εξιτήριο.

Διαβάστε
Στο νοσοκομείο ο Νέλσον Μαντέλα

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version