Site icon NewsIT
18:07 Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Βγήκε ο στρατός στο Παρίσι! Καταδρομείς στον Πύργο του Άιφελ

Η Γαλλία βρίσκεται στο υψηλοτερο επίπεδο συναγερμού.

Έχει τεθεί σε εφαρμογή σχέδιο αντιμετώπισης τρομοκρατικών απειλών και επιθέσεων το οποίο προβλέπει ακόμη και χρησιμοποίηση των γαλλικών Ενόπλων Δυνάμεων. Στον Πύργο το Άϊφελ γάλλοι καταδρομείς έκαναν την εμφάνισή τους.

Διαβάστε λεπτομέρειες στο Onalert.gr

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version