Δεν είναι η πρώτη φορά που η Αγγελική διασκεδάζει στο κέντρο που τραγουδά ο Κωνσταντίνος Αργυρός και που ξεσηκώνουν μαζί το κοινό στο Ποσειδώνιο.
Η όμορφη Αγγελική αφού έδωσε το βράδυ της Πέμπτης, το παρών πρώτα στα εγκαίνια του νέου εστιατορίου του γιου της Χριστίνας Παππά στην Κηφισιά, στη συνέχεια διασκέδασε στην παραλιακή. Παρέα είχε και τον σύντροφό της, Σάββα Γκέντσογλου.
