Site icon NewsIT
14:11 Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

Αγγ. Ηλιάδη: Άρπαξε το μικρόφωνο από τον Κ. Αργυρό και ξεσήκωσε το κοινό!

Δεν είναι η πρώη φορά που η Αγγελική διασκεδάζει στο κέντρο που τραγουδά ο Κωνσταντίνος Αργυρός

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Αγγελική διασκεδάζει στο κέντρο που τραγουδά ο Κωνσταντίνος Αργυρός και που ξεσηκώνουν μαζί το κοινό στο Ποσειδώνιο.

Η όμορφη Αγγελική αφού έδωσε το βράδυ της Πέμπτης, το παρών πρώτα στα εγκαίνια του νέου εστιατορίου του γιου της Χριστίνας Παππά στην Κηφισιά, στη συνέχεια διασκέδασε στην παραλιακή. Παρέα είχε και τον σύντροφό της, Σάββα Γκέντσογλου.

Δες τις φωτογραφίες

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version