Μετά από δέκα και και πλέον χρόνια συνεχούς συνεργασίας με το Mega, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου φαίνεται πως αποφάσισε πως ήρθε η κατάλληλη στιγμή για να γυρίσει σελίδα στην καριέρα του. Μετά από δέκα και πλέον χρόνια στο Mega, ο γνωστός παρουσιαστής αποφάσισε πως κάπου εδώ πρέπει να μπει μία τελεία.
Ετσι, σύμφωνα με τις αποκλειστικές μας πληροφορίες, έδωσε τα χέρια με τον ΑΝΤ1 και πιο συγκεκριμένα; Υστερα από το επίμονη πολιορκία του γενικού διευθυντή προγράμματος του καναλιού Γιάννη Λάτσιου, υπέκυψε, είπε το “ναι” και δέχτηκε η νέα τηλεοπτική χρονιά να τον βρει μόνιμο κάτοικο πια στο Μαρούσι.
