Μια υπέροχη βραδιά πέρασαν χθες το βράδυ η Δέσποινα Βανδή με το σύζυγό της Ντέμη Νικολαΐδη στο «Ελλάδος Εικόνες» και συγκεκριμένα στην μουσικοθεατρική παράσταση CINE του Παντελή Καναράκη στην καθιερωμένη πια Πέμπτη με τα “Τραγούδια για Φίλημα”. Την ίδια επιλογή έκανε και ο Μιχάλης Χατζηγιάννης.
Δ. Βανδή- Ντ. Νικολαΐδης: Βραδινή διασκέδαση στον Π. Καναράκη! Φωτογραφίες
Μια υπέροχη βραδιά πέρασαν χθες το βράδυ η Δέσποινα Βανδή με το σύζυγό της Ντέμη Νικολαΐδη ...
