Site icon NewsIT
23:55 Τρίτη 1 Μαΐου 2018

Δέσποινα Βανδή: Απολαμβάνει την Πρωτομαγιά!

Σήμερα είναι η Πρωτομαγιά και όπως ήταν επόμενο, οι εκπρόσωποι της εγχώριας showbiz βγήκαν στις εξοχές να πιάσουν τον «Μάη»

tlife

Έτσι από τον κανόνα δεν ξέφυγε και η Δέσποινα Βανδή, η οποία βγήκε να αγοράσει λουλούδια, ώστε να φτιάξει το πρωτομαγιάτικο στεφάνι της. Η αγαπημένη τραγουδίστρια απολαμβάνει τον ελεύθερό της χρόνο και ζει μοναδικές στιγμές με την οικογένειά της. Σε λίγες μέρες, βέβαια, αναμένεται να επιστρέψει στις μουσικές σκηνές, καθώς ετοιμάζει εμφανίσεις στην Θεσσαλονίκη. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version