Site icon NewsIT
13:15 Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

Δούκισσα Νομικού: Το πρώτο μήνυμα μετά τη γέννηση του γιου της [vid]

Με ένα τραγούδι από τον Frank Sinatra εξέφρασε τα συναισθήματά της για τον ερχομό του γιου της η Δούκισσα Νομικού.

tlife

Η ευτυχισμένη μαμά περνά τα πρώτα 24ωρα με τον μωρό της στο σπίτι και βιώνει την απόλυτη ευτυχία. Ανυπομονούσε να γνωρίσει τον μικρό Σάββα, όπως θα βαφτιστεί το μωρό, για να ζήσει όλα αυτά που ονειρεύτηκε μαζί με τον σύζυγό της, Δημήτρη Θεοδωρίδη. Και πραγματικά ζει την απόλυτη ευτυχία

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version