Ο Σάββας, όπως θα βαφτιστεί το μωρό, μπορεί να άργησε αλλά δεν ταλαιπώρησε καθόλου τη μαμά του κατά τη διάρκεια του τοκετού. Η όμορφη παρουσιάστρια γέννησε εύκολα και μάλιστα έχοντας στο πλευρό της όλη την ώρα τον σύζυγό της Δημήτρη Θεοδωρίδη. Ο ευτυχισμένος μπαμπάς ήταν αυτός που έκοψε τον ομφάλιο λώρο. Δείτε τι είπε η ευτυχισμένη μαμά
Δούκισσα Νομικού: Τα πρώτα λόγια που είπε στο γιατρό της μόλις γέννησε
Το βράδυ της Κυριακής ήρθε στον κόσμο ο γιος της Δούκισσας Νομικού και του Δημήτρη Θεοδωρίδη.
