Αν και ιδιαίτερα δημοφιλής δίνει σπάνια συνεντεύξεις αλλά όταν το κάνει έχει πολλά να πει. Η αγαπημένη ηθοποιός μίλησε στην εκπομπή “Όλα καλά” και»σοκάρει» με τις αποκαλύψεις της.»Ένας άνδρας υποδυόταν τον μάνατζερ μου και ζητούσε διευθύνσεις από κοριτσάκια», είπε. Η ίδια εξήγησε πως
Ελένη Βαΐτσου: «Ένας άνδρας υποδυόταν τον μάνατζερ μου και ζητούσε διευθύνσεις από κοριτσάκια»
Την Ελένη Βαΐτσου την αγάπησε περισσότερο το κοινό μέσα από τη συμμετοχή της στη σειρά Μπρούσκο.
