Όλα αυτά, όμως, ανήκουν στο παρελθόν και η γνωστή τραγουδίστρια έχει επιστρέψει για τα καλά στην καθημερινότητά της. Η όμορφη Ελένη μετά τις κακουχίες που αντιμετώπισε στον Άγιο Δομίνικο, γύρισε την Ελλάδα και στις αγαπημένες της συνήθειες. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE.
Ελένη Χατζίδου: Ταξίδι στο Άμστερνταμ μετά το Survivor! [pics,vid]
Η Ελένη Χατζίδου πήρε τη μεγάλη απόφαση να συμμετάσχει στο Survivor, να αγωνιστεί και να μείνει χωρίς φαγητό και μπάνιο για περίπου δύο μήνες.
