Site icon NewsIT
15:28 Κυριακή 25 Μαρτίου 2018

Ελένη Χατζίδου: Ταξίδι στο Άμστερνταμ μετά το Survivor! [pics,vid]

Η Ελένη Χατζίδου πήρε τη μεγάλη απόφαση να συμμετάσχει στο Survivor, να αγωνιστεί και να μείνει χωρίς φαγητό και μπάνιο για περίπου δύο μήνες.

tlife

Όλα αυτά, όμως, ανήκουν στο παρελθόν και η γνωστή τραγουδίστρια έχει επιστρέψει για τα καλά στην καθημερινότητά της. Η όμορφη Ελένη μετά τις κακουχίες που αντιμετώπισε στον Άγιο Δομίνικο, γύρισε την Ελλάδα και στις αγαπημένες της συνήθειες. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version