Το επαγγελματικό ταξίδι τους στην Αμερική έγινε τελικά το… ταξίδι του μέλιτος! Ο λόγος για την Εύα Αντωνοπούλου και τον αγαπημένο της Παναγιώτη Αρκουμενέα που παντρεύτηκαν σήμερα σε Δημαρχείο στη Νέα Υόρκη.
Το ζευγάρι που είναι μαζί εδώ και τρία χρόνια πήρε τη μεγάλη απόφαση και ανέβηκε τελικά τα σκαλιά του Δημαρχείου, σε μια σεμνή τελετή, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Η όμορφη Εύα ήταν ντυμένη με μια δημιουργία Konstadinos Melis by Laskos και έλαμπε από ευτυχία στο πλευρό του συντρόφου της.
