Site icon NewsIT
11:59 Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Γέννησε αγόρι η Jessica Simpson!

Για δεύτερη φορά μητέρα η Jessica...

Για δεύτερη φορά μανούλα έγινε η Jessica Simpson, που έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι, γεμίζοντας χαμόγελα ευτυχίας τον αρραβωνιαστικό της, Eric Johnson.

 

Το μωράκι, γεννήθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής, έπειτα από προγραμματισμένη καισαρική της 32χρονης τραγουδίστριας, είδηση που επιβεβαίωσε και ο εκπρόσωπός της στο TMZ.

Μάθε περισσότερα στο TLIFE

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version