δεν σταματάει… πουθενά.Σήμερα ο Γιώργος Αγγελόπουλος έκανε κάτι απίστευτα… εντυπωσιακό! Έκανε παρκούρ στη Σαντορίνη πηδώντας από στέγη σε στέγη, αναβάζοντας στα ύψη την αδρεναλίνη…Διαβάστε περισσότερα και δείτε φωτό, στο TLIFE
Γιώργος Αγγελόπουλος: Πηδάει από στέγη σε στέγη στη Σαντορίνη και ανεβάζει την αδρεναλίνη! [pic]
Μπορεί να τον έχουμε δει να αγωνίζεται σκληρά και με δυναμισμό στα αγωνίσματα του Survivor από το οποίο έφυγε ως ο απόλυτος νικητής αλλά ο Γιώργος Αγγελόπουλος
