Site icon NewsIT
22:20 Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

Ηλίας Βρεττός: Το μήνυμα που στέλνει με αφορμή τη σημερινή ημέρα

Ο Ηλίας Βρεττός, μετά το σοβαρό τροχαίο που είχε την Καθαρά Δευτέρα και το οποίο οδήγησε σε επεμβάσεις σε χέρι, πόδι και λεκάνη, μπορεί να χαίρεται την καθημερινότητά του έξω από το νοσοκομείο.

Μετά από 15 μέρες νοσηλείας και δύο χειρουργεία ο τραγουδιστής πήρε εξιτήριο και μίλησε με συγκίνηση για την περιπέτεια που είχε. Η επικοινωνία του με τον κόσμο διατηρήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσα από τα social media. Από εκεί που έστειλε σήμερα ο Ηλίας Βρεττός ένα μήνυμα με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας:

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version