Site icon NewsIT
11:40 Παρασκευή 16 Μαρτίου 2018

Ξένια Rec: «Αν γυρνούσα πίσω το χρόνο δεν θα ξαναπήγαινα στο Survivor»

Η Ξένια αποχώρησε από το Survivor μετά από δύο μήνες στον Άγιο Δομίνικο χαρούμενη και ανακουφισμένη.

«Ήξερα πως θα γυρίσω σπίτι, αλλά και στην δουλειά μου. Επίσης, μου είχαν λείψει όλοι οι δικοί μου άνθρωποι”, λέει στον Μαρίνο Βυθούλκα και το περιοδικό People. Υπήρξε κάποια στιγμή που σκέφτηκε να αποχωρήσει οικειοθελώς;

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version