NewsIT
17:40 Δευτέρα 23 Απριλίου 2018

Μαρία Μπακοδήμου: Στο γήπεδο με τον γιο της!

Η Μαρία Μπακοδήμου είναι μια περήφανη μαμά.

tlife

Οι δυο γιοι της είναι πλέον στην εφηβεία και έχουν αρχίσει να κάνουν παρέα και να μοιράζονται κοινές δραστηριότητες. Πρόσφατα, την είδαμε να απολαμβάνει ποδοσφαιρικό αγώνα στο ΟΑΚΑ μαζί με τον Άρη Αργυρόπουλο. Τόσο ο 16χρονος γιος της παρουσιάστριας όσο κι εκείνη μοιράστηκαν ένα στιγμιότυπο στον λογαριασμό τους στο instagram

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version