Οι δυο γιοι της είναι πλέον στην εφηβεία και έχουν αρχίσει να κάνουν παρέα και να μοιράζονται κοινές δραστηριότητες. Πρόσφατα, την είδαμε να απολαμβάνει ποδοσφαιρικό αγώνα στο ΟΑΚΑ μαζί με τον Άρη Αργυρόπουλο. Τόσο ο 16χρονος γιος της παρουσιάστριας όσο κι εκείνη μοιράστηκαν ένα στιγμιότυπο στον λογαριασμό τους στο instagram
Μαρία Μπακοδήμου: Στο γήπεδο με τον γιο της!
Η Μαρία Μπακοδήμου είναι μια περήφανη μαμά.
