Με ένα κοινό βίντεο στα social media, να τραγουδούν η μία στην άλλη τραγούδια τους ανακοίνωσαν Δέσποινα Βανδή και Νατάσα Θεοδωρίδου, πως ενώνουν τις δυνάμεις τους στο «ΝΟΧ» τον χειμώνα.
Η Νατάσα Θεοδωρίδου και η Δέσποινα Βανδή ανακοίνωσαν την πολυαναμενόμενη μουσική τους συνεργασία και έδωσαν τέλος στις φήμες που κυκλοφορούσαν το τελευταίο διάστημα.
Με ανεβασμένη διάθεση, η μία τραγουδά επιτυχίες της άλλης, χαρίζοντας στους διαδικτυακούς τους φίλους μια πρώτη γεύση από όσα πρόκειται να ακολουθήσουν στις κοινές τους εμφανίσεις.
«Ωραία θα περάσουμε», ακούγεται να λέει η Δέσποινα Βανδή στο τέλος του βίντεο, δίνοντας το σύνθημα για έναν χειμώνα γεμάτο μουσική, επιτυχίες και δυνατές στιγμές επί σκηνής.
Η ανακοίνωση ενθουσίασε τους θαυμαστές των δύο καλλιτεχνών, οι οποίοι έσπευσαν να γεμίσουν την ανάρτηση με χιλιάδες likes και σχόλια, εκφράζοντας την ανυπομονησία τους να τις απολαύσουν μαζί για πρώτη φορά σε ένα τόσο μεγάλο μουσικό εγχείρημα.
Οι δύο λαϊκές ερμηνεύτριες θα ενώσουν τις δυνάμεις τους την ερχόμενη χειμερινή σεζόν στη σκηνή του NOX, σε ένα σχήμα που αναμένεται να αποτελέσει ένα από τα πιο επιτυχημένα της χρονιάς.
