Αφορμή για το live, που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Πέμπτης, ήταν η κυκλοφορία του δεύτερου κατά σειρά άλμπουμ της από το Ogdoo Music Group. Ένα άλμπουμ που έχει ήδη αγαπηθεί από το κοινό ενώ τα κομμάτια του γνώρισαν θερμή υποδοχή και από τον κόσμο που βρέθηκε στην παρουσίαση
Μιρέλα Πάχου: Εντυπωσίασε στην παρουσίαση του νέου της δίσκου
Στην καρδιά της άνοιξης η Μιρέλα Πάχου, στην πιο ώριμη και δημιουργική φάση της, ανέβηκε στη σκηνή του Club του Σταυρού του Νότου για να βάλει «Λίγο Χρώμα» και στις δικές μας καρδιές.
