Μόλις επέστρεψαν στην Αθήνα, οι πρώην “Μαχητές” δεν σταμάτησαν τις κοινές εξόδους σε διάφορα μπαράκια της Αθήνας, ενώ σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας, η νεαρή παίκτρια βρέθηκε στην πρωτεύουσα για το Σαββατοκύριακο (μένει μόνιμα στην Θεσσαλονίκη) και δεν ξεκόλλησε από το πλευρό του καλογυμνασμένου Μαχητή. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE.
Νέος έρωτας στο Survivor! Ποιοι πρώην παίκτες φαίνεται πως είναι ζευγάρι; [pic]
Οι κοινές τους εμπειρίες στο Survivor 2 τους έφεραν πιο κοντά!
