Στη Θεσσαλονίκη με τα παιδιά της και αγαπημένους της φίλους πέρασε το Πάσχα η Ντορέττα Παπαδημητρίου. Όλα πήγαιναν καλά μέχρι που μια ξαφνική αδιαθεσία, την ανάγκασε να πάει στο νοσοκομείο…
Ντορέττα Παπαδημητρίου: Η περιπέτεια της υγείας της και το Πάσχα στη Θεσσαλονίκη
Τι συνέβη;
