Ο Νίκος Μουτσινάς και η Μαρία Ηλιάκη για πολλά χρόνια ήταν αγαπημένοι φίλοι και συνεργάτες. Ωστόσο, κάποιες συνθήκες που άλλαξαν στις ζωές τους τους έκαναν να απομακρυνθούν.
Κατά καιρούς οι δύο παρουσιαστές μιλούσαν ο ένας για τον άλλο και επιθυμούσαν να συναντηθούν ξανά. Τελικά, ο Νίκος Μουτσινάς και η Μαρία Ηλιάκη τα κατάφεραν πραγματοποιήσουν την υπόσχεση που είχαν πάρει και τη Δευτέρα (22.06.2026) έκαναν reunion και το μοιράστηκαν στο Instagram.
Ο διάλογος του Νίκου Μουτσινά και της Μαρίας Ηλιάκη
Νίκος Μουτσινάς: Όχι, δεν θέλω να με πας.
Μαρία Ηλιάκη: Γιατί; Εδώ και τόσα χρόνια να μην κάνουμε και κάτι…
Νίκος Μουτσινάς: Δεν χρειάζεται να την κάνεις, εγώ σε πάω, εγώ σε περπατάω. Που κάνεις τη χαρούμενη, άντε.
Μαρία Ηλιάκη: Έλα, φεύγω εγώ τώρα.
Νίκος Μουτσινάς: Χάρηκες που με είδες;
Μαρία Ηλιάκη: Εσύ;
Νίκος Μουτσινάς: Πολύ.
Μαρία Ηλιάκη: Α, και εγώ. Ωραία.
Νίκος Μουτσινάς: Ωραία. Δεν έχεις καλό ήλιο, για πήγαινε από δω.
Μαρία Ηλιάκη: Ξέρω.
Νίκος Μουτσινάς: Α και γιατί κρύβεσαι;
Μαρία Ηλιάκη: Πολύ ωραίο reunion.
Στο δεύτερο story, πόζαραν χαρούμενοι για μία αναμνηστική φωτογραφία.
«Δεν βλέπω την Μαρία Ηλιάκη, αλλά μιλήσαμε τώρα προχθές… Μου έστειλε κάτι φωτογραφίες από το “Κους Κους”. Η Μαρία έχει προχωρήσει, έχει κάνει οικογένεια, έχει κάνει παιδί… Εγώ είμαι single… Οπότε τώρα ο καθένας λίγο έχει διαφορετικά πράγματα στη ζωή του νομίζω», είχε πει πρόσφατα για τη σχέση του με τη Μαρία Ηλιάκη ο Νίκος Μουτσινάς.
