Site icon NewsIT
23:59 Κυριακή 29 Απριλίου 2018

Όλγα Φαρμάκη: Όλα όσα έκανε στον Άγιο Δομίνικο μετά το Survivor [pics]

Σέξι και αποκαλυπτική...

tlife

H Όλγα Φαρμάκη που αποχώρησε από το Survivor οικειοθελώς. Ηταν έντονα πιεσμένη ψυχολογικά και σκεφτόταν να επιστρέψει στην Ελλάδα, παρόλο που ήταν από τους παίκτες των Διασήμων με τις περισσότερες ασυλίες. Ωστόσο, οι συνθήκες διαβίωσης στο reality του ΣΚΑΙ εξάντλησαν ψυχολογικά τη δημοφιλή blogger και επιχειρηματία που αποφάσισε να επιστρέψει στην οικογένεια και το σύντροφό της. Λίγο πριν επιστρέψει από τον Άγιο Δομίνικο φρόντισε να χαλαρώσει και να ξεκουραστεί στον εξωτικό αυτό προορισμό. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version