Ήταν μια από τις αγαπημένες μας παίχτριες στο φετινό Survivor, που ξεχώρισε για την προσπάθειά της, το χαμηλών τόνων χαρακτήρα της στο παιχνίδι και το ομαδικό της πνεύμα. Ο λόγος για την Όλγα Φαρμάκη, που ήταν αναμφίβολα η αποκάλυψη της ομάδας των διάσημων. Η γνωστή παίχτρια αποχώρησε πριν λίγο καιρό, οικειοθελώς από το παιχνίδι και τώρα έστειλε το δικό της μήνυμα για όσα έγιναν στο ριάλιτι επιβίωσης. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE
Όλγα Φαρμάκη: Το συγκινητικό μήνυμα για τους συμπαίχτες της, μετά την αποχώρηση από το Survivor!
Η Όλγα Φαρμάκη μιλά με συγκίνηση για τους συμπαίχτες της...
