Εδώ και λίγους μήνες η Όλγα Φαρμάκη έχει γυρίσει σελίδα στη ζωή της και είναι ζευγάρι με τον επιχειρηματία Σταύρο Μαντόπουλο. Η σχέση τους ξεκίνησε ουσιαστικά λίγους μήνες πριν από τη συμμετοχή της στο Survivor. Αυτή η νέα κατάσταση στην προσωπική της ζωή έπαιξε ρόλο στην απόφασή της να αποχωρήσει από το ριάλιτι επιβίωσης; Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE
Όλγα Φαρμάκη: Τα τρυφερά λόγια για τον σύντροφό της
Όλα όσα αποκάλυψε για τον καλό της…
