Site icon NewsIT
18:44 Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

Όλγα Λαφαζάνη: Η φωτογραφία από το μαευτήριο και το ευχαριστώ! [pics]

Eυτυχισμένη και χαρούμενη όσο ποτέ είναι η Όλγα Λαφαζάνη!

Η γλυκιά παρουσιάστρια πριν λίγες μέρες έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι και τόσο η ίδια όσο και ο σύζυγός της Νίκος Οικονόμου, δεν μπορούν να κρύψουν τη μεγάλη τους χαρά!

Ήρθε η ώρα όμως η Όλγα και το μωρό να πάνε στο σπίτι της όπου τους περιμένει με μεγάλη ανυπομονησία η Μαρία Αλεξάνδρα για να πάρει στην αγκαλιά της τον μικρό αδελφό της

Διαβάστε λεπτομέρειες και δείτε φωτογραφίες στο TLIFE

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version