Όλα τα παραμύθια έχουν καλό τέλος και έτσι πρέπει… Όταν ήμασταν παιδιά πάντα χαμογελούσαμε όταν η Σταχτοπούτα και η χιονάτη παντρεύτηκε τον πρίγκιπά της ή όταν η κοκκινοσκουφίτσα σώθηκε από τον κακό λύκο… Τι θα γινόταν όμως αν οι ιστορίες των ηρώων των παραμυθιών, συνεχίζονταν; Θα είχαν καλή συνέχεια ή μήπως οι πριγίπισσες των παραμυθιών δεν θα ήταν τόσο ευτυχισμένες όσο… τις αφήσαμε;
Η γνωστή φωτογράφος από τον Καναδά Dina Goldstein, επηρρεασμένη από διάφορα γεγονότα της ζωής της αποφάσισε να απομυθοποιήσει τις πριγκίπισσες των παραμυθιών και να τις φωτογραφήσει σε άσχημες στιγμές όπως θα μπορούσε να είχε κάθε σύγχρονη γυναίκα.
Όπως δήλωσε σε συνέντευξή της η ιδέα της ήρθε όταν η κόρη της άρχισε να ασχολείται συνέχεια με τη Χιονάτη, την Άριελ, την Ποκαχόντας και την Γιασμίν του Αλαντίν, αλλά και όταν η μητέρα της προσβλήθηκε από καρκίνο και έκανε χημειοθεραπείες…
