Επιστρέφει στην πίστα μετά την χειρουργική επέμβαση που έκανε η Πάολα. Η τραγουδίστρια αναρρώνει από την Παρασκευή στο σπίτι της, όπως διάβασες στο ρεπορτάζ του TLIFE, ενώ τώρα δηλώνει πανέτοιμη να “σπάσει” και πάλι! Μιλώντας στην εφημερίδα News και τον δημοσιογράφο Οδυσσέα Μητσόπουλο υποστήριξε:”Είμαι εδώ. Είμαι καλά”
“Είμαι τρελή! Μου το έλεγαν εδώ και καιρό να κάνω την επέμβαση , αλλά εγώ συνέχεια το ανέβαλα εξαιτίας της δουλειάς”, εξηγεί η Πάολα. Βέβαια όλες αυτές τις μέρες γράφτηκαν διάφορες υπερβολές για την περιπέτεια της υγείας της και η ίδια δίνει την δική της απάντηση. “Πρέπει να ντρέπονται , μόνο αυτό έχω να πω”, δήλωσε.
Διάβασε περισσότερα και δες τις πρώτες φωτογραφίες της μετά το χειρουργείο
