…αλλά και να παίζει μαζί τους πριν φύγει για τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις. Τώρα όμως που κάνει τις πασχαλινές της διακοπές, έχει όλο τον χρόνο να περάσει όμορφες και δημιουργικές στιγμές με τα παιδιά της.
Χθες μάλιστα, όπως επιβάλλει το έθιμο, έβαψαν όλοι μαζί τ’ αυγά και η χαρούμενη μητέρα, τα έδειξε στους διαδικτυακούς της φίλους, ανεβάζοντας την παρακάτω φωτογραφία και γράφοντας: «Μεγάλη Πέμπτη. Κάποιοι είχαν καλλιτεχνικές ανησυχίες και χρωμάτισαν την παράδοση…» Δείτε φωτογραφίες στο TLIFE
