Το reality επιβίωσης δημιούργησε φιλίες και αρκετοί από αυτούς που αποχώρησαν κάνουν αρκετή παρέα. Βέβαια, η αφορμή για την μικρή επανασύνδεση τόσο των παικτών του Survivor 1 όσο και των παικτών του Survivor 2 ήταν η αγάπη τους για τα παιδιά. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE.
Reunion για τους πρώην «Survivors» για καλό σκοπό! [pics]
Αφού άφησαν πίσω τους τις κακουχίες που πέρασαν στον Άγιο Δομίνικο, οι πρώην παίκτες του Survivor επέστρεψαν στην Ελλάδα και στην καθημερινότητά τους.
