Η παρουσιάστρια του Oh la la γέμισε τις μπαταρίες της με εικόνες και μνήμες και γύρισε χθες γεμάτη ενέργεια! Η Σάσα πέρασε πολύ όμορφα και μπορεί να μην δημοσίευσε στο site της εκπομπής καμία φωτογραφία με τον Παύλο Βαρδινογιάννη, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες του TLIFE, οι δυο τους πέρασαν μοναδικές στιγμές ξεκούρασης αλλά και … έκαναν ατελείωτες βόλτες! Διάβασε λεπτομέρειες και δες φωτογραφίες στο TLIFE
Σάσα Σταμάτη: Το Πάσχα με τον Παύλο Βαρδινογιάννη και τα παιδιά του στην Αμερική [pics]
Ένα υπέροχο Πάσχα πέρασε στην Αμερική η Σάσα Σταμάτη.
