Έκτοτε ο μικρός έχει γίνει η απόλυτη προτεραιότητα για την ανκοργούμαν του ΣΚΑΙ και τον περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας. Δεν διστάζουν μάλιστα να μοιραστούν και δημόσια τα συναισθήματά τους.
Τις τελευταίες ημέρες σύσσωμη η οικογένεια βρίσκεται στο Καρπενήσι όπου πέρασε και το πρώτο της Πάσχα. Σε κλίμα εορταστικό και φυσικά τιμώντας τα έθιμα και τις παραδόσεις του τόπου πέρασαν οι μέρες με τους δύο ευτυχισμένους γονείς να απολαμβάνουν τις στιγμές με τον μικρό
