Το ζευγάρι έχει καταφέρει να κάνει πολλές και ξεχωριστές αποδράσεις μέσα σε αυτή τη χρονιά και φαίνεται πως αυτό είναι κάτι που απολαμβάνουν ιδιαίτερα. Βέβαια, κάποια από αυτά γίνονται με αφορμή κάποια επαγγελματική υποχρέωση αλλά καταφέρουν να συνδυάσουν τη δουλειά με τη διασκέδαση. Όπως έκαναν στην πρόσφατη απόποδρασή τους στην Κύπρο και συγκεκριμένα στη Λάρνακα με αφορμή ένα live των Onirama
Σίσσυ Χρηστίδου: Το ταξίδι στην Κύπρο με τον Θοδωρή [vid]
Η Σίσσυ Χρηστίδου και ο Θοδωρής Μαραντίνης πρόσθεσαν ένα ακόμα ταξίδι στη λίστα με τους πρρορισμούς τους για το 2018.
