Τα δύσκολα πέρασαν για εκείνη και τώρα βρίσκει σιγά σιγά τις ισορροπίες της. Η Σοφία Παυλίδου μετά το δυσάρεστο περιστατικό που συνέβη στο Χυτήριο με τον Μάνο Παπαγιάννη, έχει βρει και πάλι τον εαυτό της και σε αυτό φυσικά την βοήθησε το μαγευτικό ταξίδι που έκανε στο Μπαλί. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE
Σοφία Παυλίδου: Νέες φωτογραφίες από το μαγικό ταξίδι στο Μπαλί!
Βρήκε τον εαυτό της μακριά από την Αθήνα…
