Μπορεί η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου να αποχώρησε από το Survivor και τον Άγιο Δομίνικο, συνεχίζει όμως να “στοιχειώνει” τους διάσημους, που δυσκολεύονται να κάνουν νίκη. Έτσι και στο χθεσινό επεισόδιο, οι διάσημοι έχασαν το έπαθλο φαγητού από τους μαχητές, και μόνο ο Κρητικός με τον Τσίλη κατάφεραν να κερδίζουν στα best of των ανδρών και να φάνε από δύο σουβλάκια! Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE
Survivor: Ο διπρόσωπος Τεό και η απουσία της Σπυροπούλου “ρίχνουν” το twitter!
Χωρίς τέλος το “τρολάρισμα” στο twitter...
