Πρόλαβε να μείνει στο παιχνίδι μόλις δυο εβδομάδες και ήταν η πρώτη από τους 6 νέους παίχτες του Survivor που αποχώρησε. Η Εύη Σκαρώνη, όμως, δηλώνει πολύ χαρούμενη που συμμετείχε στο ριάλιτι επιβίωσης και αποκαλύπτει πως όλα όσα έζησε στην παραλία των διάσημων ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία για εκείνη. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE
Survivor: Οι βόλτες της Εύης Σκαρώνη στον Άγιο Δομίνικο και το μήνυμα μετά την αποχώρηση!
Όλα όσα αποκάλυψε η παίχτρια των διάσημων που αποχώρησε…
