Με ένα ξεχωριστό μήνυμα στο Instagram του, μίλησε για την εμπειρία ζωής που είχε στο Survivor o Θοδωρής Θεοδωρόπουλος. Ο παίχτης των “Μαχητών” που αποχώρησε οριστικά από το ριάλιτι επιβίωσης, λόγω τραυματισμού, ανέβασε στο προφίλ του μια φωτογραφία με ξύλινο… ημερολόγιο που είχε στον Άγιο Δομίνικο και έστειλε το δικό του μήνυμα. Διαβάστε περισσότερα στο TLIFE
Survivor: Το πρώτο του μήνυμα του Θοδωρή Θεοδωρόπουλου μετά την αποχώρησή του!
Αποχώρησε από το ριάλιτι επιβίωσης και ανέβασε το πρώτο post στο Instagram
