Είναι το βερνίκι το οποίο είχαν τα μοντέλα της Miranda Konstantinidou (προφανώς ελληνίδα, αναζητάμε τα ίχνη της!) στο show που έδωσε στο Παρίσι.
Θα έβαφες ποτέ τα νύχια σου έτσι;
Είναι από τις πιο αψυχολόγητες αποχρώσεις που έχουμε δει ποτέ! Αλλά αυτή είναι η δική μου γνώμη! Εσύ, τι λες;
