Μια μικρή απόδραση από την καθημερινότητά της στον Άγιο Δομίνικο έκανε η Χριστίνα Μπόμπα. Το όμορφο κορίτσι του Σάκη Τανιμανίδη έφυγε μαζί με τον αγαπημένο της για το Miami. O παρουσιαστής του Survivor σημείωσε πως χρειάζεται ένα μικρό διάλειμμα ακόμα κι όταν κάνεις γυρίσματα στην Καραϊβική και έτσι πήρε την σύντροφό του και έκαναν ένα ακόμα ταξίδι
Χριστίνα Μπόμπα: Επέστρεψε στον Άγιο Δομίνικο
Η Χριστίνα Μπόμπα έκανε μία μικρή "απόδραση" από το μέρος όπου γυρίζεται το Survivor.
