Site icon NewsIT
21:20 Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

Χριστίνα Μπόμπα: Επέστρεψε στον Άγιο Δομίνικο

Η Χριστίνα Μπόμπα έκανε μία μικρή "απόδραση" από το μέρος όπου γυρίζεται το Survivor.

Μια μικρή απόδραση από την καθημερινότητά της στον Άγιο Δομίνικο έκανε η Χριστίνα Μπόμπα. Το όμορφο κορίτσι του Σάκη Τανιμανίδη έφυγε μαζί με τον αγαπημένο της για το Miami. O παρουσιαστής του Survivor σημείωσε πως χρειάζεται ένα μικρό διάλειμμα ακόμα κι όταν κάνεις γυρίσματα στην Καραϊβική και έτσι πήρε την σύντροφό του και έκαναν ένα ακόμα ταξίδι

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version