«Δεν περίμενα ότι θα το αντέξω να σου πω την αλήθεια, μετά τον ενάμιση μήνα όμως δεν λειτουργούσε τίποτα», αποκάλυψε στην εκπομπή Στη Φωλιά των Κούκου…
«Δεν περίμενα να αντέξω 3 μήνες χωρίς σεξ στο Nomads! Δεν θα ξαναμιλήσουμε ποτέ με τον Αναδιώτη»!
Παίκτης του Nomads αποκαλύπτει: "Μετά τον ενάμιση μήνα δεν λειτουργούσε τίποτα..."
