“Καλό μας υπέροχο καλοκαίρι!”, έγραψε η Ελένη Μενεγάκη σήμερα στο twitter ανεβάζοντας για πρώτη φορά μια φωτογραφία που η ίδια έχει στην αγκαλιά της τον Ματέο Παντζόπουλο! Το ζευγάρι, όπως θα δείτε και στη φώτο, είναι πιο ερωτευμένο από ποτέ!
Η πρώτη φωτογραφία της Ελένης Μενεγάκη αγκαλιά με τον Ματέο Παντζόπουλο στην παραλία!
Δείτε τον Ματεό στην αγκαλιά της Ελένης να έχει ακουμπισμένο τρυφερά το κεφάλι του στο στήθος της! Έφτιαξαν και καρδούλα στην άμμο! Δείτε τις φώτο!
